zondag 24 mei 2015

Pluk de dag

Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een doodle zien.
Deze keer heb ik een stempel van een roos gedoodled


Eerst heb ik de roos met Versafine onyx black gestempeld.


De stengel gedoodled met de groene Copic multiliner olive 0.1
Ik heb de dunste multiliner genomen die ik had want het zijn erg kleine oppervlakken.


De blaadjes met de Copic multiliner olive 0.1


Voor de bloem heb ik de Copic Multiliner Sepia 0.1 gebruikt.
Om kleine op vlakken te doodelen kun je beter geen moeilijk patroon gebruiken. 


Hier weer een stapje verder


Nog een stapje verder.


Dit het eindresultaat!

Gewoon los uit de hand.
Daarna de tekst erin gestempeld met Versafine Sepia.


De rand om de kaart heb ik ook gemaakt weer met een Copic Multiliner 0.1, dit om het geheel af te maken en daarna heb ik hem gemat en op een witte kaart geplakt.


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan Marga, heel mooi kaartje geworden, echt even anders.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi bloem en leuk ook om te doen ik denk dat ik dat ook eens ga proberen
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen