zondag 1 mei 2016

Red Orchid


Hoi allemaal,
Goed voorbeeld doet volgen zullen we maar zeggen. Na aanleiding van de super mooie bloemenkaart van Yvonne, zie je overal op facebook soortgelijke kaarten voorbij komen. Studio Light heeft nog veel meer mooie bloemenstempels uitgebracht en daar ben ik maar eens mee gaan stoeien. 


Zoals altijd heb ik het me weer lekker moeilijk gemaakt maar ik houd wel van een uitdaging! Rood is niet de gemakkelijkste kleur om te blenden maar zeker ook niet om te fotograferen. Het rood op de foto komt niet zo mooi over als ik zou willen. Het resultaat is in het echt gelukkig (nog veel) mooier geworden!


Welke Copic kleuren het ik deze keer gebruikt:
vlinders: Y11-Y15-Y17-Y19 en Y35-YR04-YR07-YR09
orchideeën buiten bladeren: R35-37-39-RV99
orchideeën binnen bladeren: Y35-YR04-YR07-YR09
bloemstelen: G14-YG03-YG67
achtergrond: E41-E42-E43-E33

Tot de volgende keer,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten