donderdag 27 juli 2017

Butterfly tutorial

Hallo Blogbezoekers

Leuk dat jullie weer langskomen!

Ik mag jullie weer wat laten zien 
en ik heb deze keer een Monarch vlinder voor jullie getekend. 



Ik heb voor deze tekening het Perfect Colouring Paper gebruikt.
 Ik heb eerst de hele vlinder gekleurd met YR12


 Dan heb ik met E09 het bovenste gedeelte van de vleugel gekleurd


 en dat heb ik met E08 geblend.


 Dan ben ik verder gegaan met YR09 en heb de E08 geblend.
Ik heb ook wat lijntjes aangegeven.


 De YR09 ben ik gaan blenden met YR07.


 En de YR07 heb ik verder geblend met YR04.


Dan heb ik nog een keer de YR12 genomen en heb de YR04 geblend.


Dan heb ik de Multiliner Sepia 0.05 genomen en heb de lijntjes getekend.




Met de zwarte Multiliner 0.03 heb ik dan de rand van de vleugels gedaan.
Dat is een hele fijne Multiliner, perfect voor kleine priegeltekeningen.


Het lichaam van de vlinder ben ik begonnen met C3


 Met C7 heb ik de donkere plekken aangegeven.



Met C9 heb ik het nog iets donkerder gemaakt, 
ik vond het nog te licht.


 Dan heb ik het geblend met C5


Met de Molotow White heb ik dan de witte puntjes gemaakt.


Dan moest er natuurlijk nog een achtergrond kleurtje op,
en die heb ik gekleurd met B00, B000 en B0000

Over het blauw ben ik dan nog met de Nuvo Glitter Gloss gegaan,
dat geeft hem zo'n mooie glans.


En dit kaartje heb ik ermee gemaakt.

Hier nog een keer alle kleuren die ik gebruikt heb:

YR12, YR09, YR07, YR04, YR16
E09, E08
C3, C5, C7, C9
B00, B000, B0000


Dank jullie wel voor het langskomen en tot volgende keer.

Ik wens jullie een fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten