vrijdag 23 juli 2021

Giraf met copics

 Hallo allemaal,


Ik vind het wel een uitdaging steeds om iets realistisch te tekenen met mijn copics.

Dit keer koos ik een van mijn eigen foto's van een giraf. De foto is onlangs genomen in Blijdorp. 

De volgende reeks foto's laat zien welke kleuren ik per stap heb gebruikt.

Eerst teken ik met potlood lichtjes de giraf op Perfect Colouring Paper van Transotype. 

Erg fijn papier met copics! 

Ik heb altijd mijn copic schema voor me staan, zodat ik kan kijken welke kleur het beste overeen komt met de foto.

In de oren heb ik overigens nog witte gelpen gebruikt.







Ik hoor wel als er nog vragen zijn.
Hopelijk heb ik weer voor wat inspiratie kunnen zorgen deze maand.
Geniet van de zomer!

























 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten