zaterdag 19 februari 2022

Boedha met Daniel Smith Watercolor

 Hallo Allemaal

Leuk dat jullie weer op het Colourstock blog langskomenšŸ˜‰
 
Vandaag laat ik met een filmpje zien hoe ik een
kleine boedha maak voor een kaart.
 
Ik heb hiervoor de Watercolor van Daniel Smith gebruikt.
En getekent met een Copic Multiliner.
 

 Ik heb volgende kleuren gebruikt:
 
Quinacridone Gold
Quinacridone Burnt Orange
Tiger's Eye Genuine
Cadmium Yellow med Hue
New Gamboge
Van Dyck Brown
 
en nog een witte Molotow Acrylic One4all.
 
Ik heb het op Boahong papier geschildert,
mijn nieuwe lievelingspapieršŸ˜‰
 
Ik schilder het niet erg precies, gewoon lekker losjes
en ik laat ook witte plekken over.
 
Het is ook goed te zien hoe de Tiger's Eye genuine 
mooi granuleert, 
dat komt omdat de Genuine verf van edelstenen
gemaakt wordt.

 

De kaart is voor mijn stiefdochter, die is gek op boedha's.

Dit is het schilderijtje geworden, de kaart zelf is nog niet klaar.

 


Bedankt voor het langskomen

en tot volgende keer!

Een fijne dag allemaal.

Groetjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten