zaterdag 13 augustus 2022

kleuren met chromaflow

 Hallo Bloggers,

We zitten midden in de vakantie, en daarom heb ik een creatie gemaakt met de nieuwe potloden.

Deze zitten in een mooie compacte doos, zodat  je ze ook  in je koffer kan meenemen en op vakantie lekker kan kleuren.


Deze creatie heb ik gemaakt met een mooie Aall&Create stempel 229 

wat heb je nodig: kleurpotloden ,bloemenstempel, blenderpotlood, gum, doezelaar, stempelinkt, stempelhulp, kraftpapier.

stempel de bloem op kraftpapier

Ik heb de volgende kleuren gebruikt voor de bloemen: Wit, Pure Red, Scarlet, Red Orange, Amber gold.

Ik begin met wit en daarna van donker naar licht. daar waar ik het donkerst wil hebben begin in dus waar de meeste schaduw zit.




 ik heb de stempel op wit papier afgedrukt zodat ik beter kan zien hoe de bloem in elkaar steekt.

De paarse bloemen hebben de kleurenWit, Violet, Pink Heather 


zo ben ik bloem voor bloem aan het kleuren gegaan.

De groene bladeren: Wit, Basil, Follage.

Bloemhart in grote bloem: Wit, violet Amber gold

Met Midnight blue en Deep sea heb ik nog extra schaduw aan gebracht. 

Aan de buiten kant van de bloemenpracht heb ik ook schaduw aan gebracht en met een doezelaar een beetje vervaagd.


en zo is het geworden.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren tot het inkleuren van bloemen.

 tot de volgende keer. 



1 opmerking: