donderdag 13 juni 2024

Zomer

 

Hallo bloggers, 

Vandaag is het mijn beurt weer om een creatie te laten zien. Ik heb op de Art Specially een mooie set Landscape stempels gekocht en hiermee ben ik gaan spelen. 

Wat heb je nodig:
300 grams aquarel papier  ik gebruik Baohong Master Choice glad 15x 23 cm 
Daniel Smith aquarelverf
Versa Clair zwarte inkt
Penselen afplaktape, stempelblok
Ik plak de randen met aquarel tape

Ik stempel met zwarte inkt die geschikt is voor aquarelverf  en probeer een leuk tafereeltje er van te maken.
Met verschillende kleuren blauw , en een beetje grijs de wolken geschilderd


Prussian Blue, French Ultra Marine, Ultramarine Blue en Sodalite Geniune 

Met de tape heb ik de horizon aan gegeven, anders ga ik scheef.

En ook hier weer met de blauwe kleuren het water geschilderd, lettend op de schaduw :
voor de boot meer grijs aan gebracht en achter de vrouw en onder het huis.
Verder heb ik met bruin tinten de boot, het huis geschilderd Burnt Siena, Transparent Brown Oxide.
Met groenten tinten de bomen, Sap Green en Deep Sap  Green.



Het vrouwtje heb ik een blauwe bikini gegeven en haar lichaam met Burnt Sienna.

Ik heb weer veel plezier gehad om deze creatie te maken en hopelijk heb ik jullie geinspireerd om de aquarelverf doos weer te voor schijn te halen en lekker te gaan spelen met wolken en water.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten