zondag 18 mei 2014

New arrival

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik een babykaartje voor jullie, er werd een meisje geboren!
Deze keer heb ik voor dit babyolifantje gekozen die gewiegd wordt in de slurf van de mama. Ik vind het zo'n schattig tafereeltje!


De kaart zelf heb ik tamelijk eenvoudig gehouden. Voor de kaartvorm heb ik een malletje gebruikt. Het designpapier heb ik allemaal gemat op witte cardstock en zo ziet het er lekker licht uit.

Het stempeltje wou ik zonder zwarte randen om het een zachter uiterlijk te geven, daarom heb ik in plaats van de zwarte Memento inkt eens de "London fog" gebruikt.Dat is een grijze inkt en dus ideaal bij de grijze kleur van de olifant.
Als er dingen zijn zoals de oogjes, wenkbrauwen en het haarlokje die je graag zwart wil, dan kan je erover tekenen met je Copic Multiliner. 

Het afdrukje is ook uitgestanst, gemat en verhoogd opgeplakt.
Verder is de kaart aangekleed met bloemetjes, parels en de vlaggenstans.

De gebruikte kleurtjes:

Olifantjes

oortjes van de olifantjes 



Dit was het voor vandaag,



2 opmerkingen:

  1. Kijk nou toch wat een scheetje. Heel mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, lief, mooie kleurtjes, niet te druk, echt mijn ding.
    Mooi gedaan.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen