dinsdag 23 september 2014

Love is the flower

Na al die sneak peeks op onze Facebook pagina kunnen jullie nu eindelijk het eindresultaat zien. Ik heb de afgelopen weken heel wat van dit soort Spirts voorbij zien komen, maar bijna nergens zag ik geen mooie overgang van de huid naar de bloem. Dus ben ik met kleuren gaan experimenteren om dit  voor elkaar te krijgen en alhoewel dat niet mee viel is het me gelukt. Binnenkort ga ik proberen in een tutorial uit te leggen hoe ik dit gedaan heb. 

 

De achtergrond is gemaakt met producten van Dutch Doobadoo en Noor Design. Deze onderdelen zijn net als een hoop andere dingen op deze kaart bewerkt met PanPastel. De vlinders en bladeren zijn gemaakt van lichtgewicht klei. Ook die kun je zonder problemen bewerken met PanPastel. Het afdrukje heb ik gekleurd met Copic Markers. Dat is en blijft denk ik mijn grote liefde......hoewel het werken met PanPastel is ook wel ontzettend gaaf.

Ik ben niet voor niks PanPastel docente geworden!

 

 Met PanPastel kun o.a. zelf je achtergrond/designpapier maken. Alleen daarom is PanPastel al een ideaal product om mee te werken. Wil je jij ook leren hoe je achtergrond/designpapier kunt maken met PanPastel. Kijk maar eens op het tabblad Panpastelcursussen dan kun je zien wanneer er een cursus bij jouw in de buurt wordt gegeven. Dit kun je leren in les in les 3 en 4.


Het afdrukje dat ik gekleurd heb is trouwens een digi van Aurora Wings. Hier onder kun je zien wat ik allemaal aan kleuren heb gebruikt.

Voor achtergrond en lint:

Voor het hoofd:


Voor de oranje bloembladeren:

Voor de blauwe bloembladeren:

Voor de groene bladeren:

 Zo dat was die weer voor deze keer. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Tot de volgende keer

1 opmerking: