zaterdag 18 april 2015

Babykaartje

Hallo iedereen,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Onder het motto "babykaarten heb je nooit genoeg", heb ik er maar weer eentje gemaakt.
Binnen mijn kenniskring zijn het allemaal jongentjes, dus daarvan heb ik er ook het meest nodig.
De schattige stempeltjes van Mo Manning lenen zich daar uitstekend toe.
Deze schattige stempel heet  "Spit Happens".


Het babypapier is van Echo Parkd "Bundle of joy: a new addiction" en past hier perfect bij.
De ontvanger van deze kaart houdt niet zoveel van drukke kaarten, dus heb ik het maar simpel gehouden.
Ik heb enkel een stukje lint, touw en een knoopje toegevoegd en natuurlijk mogen er (van mij) geen pareltjes ontbreken.


Dan nu de kleurtjes die ik hiervoor gebruikt heb:
huid: E13, E11, E00, E000
Haar: E55, E53, E51
groen: G28, YG17, YG13, YG11
konijn: BG49, BG18, BG13, BG11, BG10
luier: N5, N3, N1 / Y28, Y26, Y21
papfles: E51, E50 / B05, B02, B000
grond en schaduw: W7, W5, W3, W1

Dit was het voor mij!
Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten