vrijdag 17 april 2015

Wandeling


 Hallo allemaal,

Tjonge, wat kan het soms allemaal tegen zitten...hihi..
Maar het is me toch gelukt om voor jullie een creatie te plaatsen.
Eerst crasht mijn laptop, daarna mijn telefoon foetsie, vervolgens niet meer kunnen inloggen
enz...enz..maar ik ben weer online !! Door al deze "problemen" heb ik dit keer geen uitgebreide
tutorial voor jullie. Normaal gesproken probeer ik dit zoveel mogelijk te doen.
Het is een kaart geworden met PanPastel en Copic markers.


Ik heb eerst de achtergrond gemaakt door met roze en gele PanPastel rondjes
te draaien met een sponsje. Vervolgens heb ik er een mask op gelegd met een honinggraad
structuur. Op een aantal plaatsen ben ik er met Versamark overheen gegaan.
Met de sponsjes die ik al gebruikt had voor de roze en de gele kleur PanPastel
ben ik er nogmaals heel voorzichtig overheen gegaan. Nu kun je dus heel lichtjes het
motiefje zien. Ik heb hierna een mask gekozen met vogeltjes en takjes en heb die op de achtergrond gelegd. Met een stukje tape heb ik het mask vast gelegd en ben er met een zwarte Copic in de airbrush op gaan sprayen. Daarna heb ik de twee bomen gestempeld en met een Copic marker
heb ik een soort paadje getekend.

Op het paadje staat Tilda. Deze heb ik ook ingekleurd met PanPastel.
daarna uitgeknipt en op de kaart geplakt.
Met een witte Molotow marker heb ik een paar witte accentjes aangebracht.

Ik hoop dat  je dit een leuk idee vindt en ik je toch nog heb kunnen inspireren. Voor de volgende blogpost zal ik weer proberen om 
een tutorial te maken!

De kleuren PanPastel die ik gebruikt heb zijn:

Voor de achtergrond - Magenta 430.5 en Yellow Ochre 270.5
Voor de kleding Ultra Marine blue520.5, Bright Yellow Green Shade 680.3
Voor de haren Raw Umber 780.3 met Burnt Sienna 740.5
Voor de huis: Burnt sienna 740.5 en Yellow Ochre tint 270.8
Dan rest mij nog je een fijne dag toe te wensen en graag tot gauw,



1 opmerking: