vrijdag 28 augustus 2015

A bird does not sing....


Nog niet zo heel lang geleden ben ik met (hobby) vriendinnen, bij Miranda van den Bosch wezen freubelen. Ik bewonder haar werk enorm. We hebben wat achtergronden gemaakt zoals ze beschreven heeft in haar blogpost, keep room in your heart. Dit was we zo gaaf om te doen!


Thuis ben ik een van de gemaakte achtergronden aan gaan kleden. Ik heb gekozen voor een stempel set van Dina Wakley. Deze vogels zijn net als de Crazy Birds van Tim Holtz zo leuk om mee te werken, misschien alleen wat minder crazy!


Op de achtergrond, ik laat je hier nog even een stukje zien, hebben we allerlei stempels geplaatst. In en om wat van de cirkels heb ik stipjes gezet met een witte Molotow Marker. Bij het maken van de achtergronden is tissue papier met afbeeldingen gebruikt, Ara acrylverf, PanPastel, Ara gel medium en een glazing medium. Klik op de link een stukje naar boven en je krijgt de uitleg van Miranda zelf. 

 

De vogels heb ik ingekleurd met Copic Markers. Rondom de uitgeknipte volgels heb ik met een zwarte Copic Marker een lijntje getrokken, zodat je niet meer het wit ziet van het uitgeknipte papier. 
Nog een extra zwart lijntje eromheen getrokken nadat ik ze op opgeplakt heb op de achtergrond. 
Aan de onderkant heb ik een reepje washi tape geplakt. 

Voor de vogels heb ik de volgende kleurtjes gebruikt. 
YR00 01 04 07 en 09
YG 00 01 04 07 en 09
BV 00 01 02 04 en 08


Vind je het nu leuk om dit ook te leren? Informeer dan eens bij Miranda van den Bosch. Ze geeft o.a. workshops bij Doe@ding. 

Rest mij nog jullie een fijne dag te wensen. 






1 opmerking: