woensdag 22 januari 2020

Copic woestijn scène

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post als lid van het design team.
Ik zal mij even kort voorstellen: mijn naam is Annemarie van Velze de Mooij (op social media ook als Anne's Magical World of Color), ik ben 38 jaar, getrouwd met Remy en we hebben samen 2 bejaarde katten. Naast creatieve dingen ben ik al 16 jaar buschauffeuse in het OV.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor de verjaardag van mijn man heb gemaakt. We houden van motorrijden en van zuid-west Amerika, dus dat was mijn inspiratie voor deze kaart.


Dit is het eindresultaat, hier volgt een stappenplan met de kleurnummers erbij.


Ik begin met de donkerste kleur voor de huid, om de schaduwen aan te geven.


Vervolgens ga ik de rest van de huid kleuren, van donker naar licht.
Als ik daarmee klaar ben, doe ik hetzelfde (in dit geval alleen de laatste 3 kleuren) nogmaals. Bij de tweede laag merk je dat de kleuren nog mooier blenden.


De warme grijs tinten zijn mooi voor grijs haar of bijvoorbeeld vacht van een dier.







De digi stempel is nu klaar, nu de achtergrond nog.


Ik begin met licht uittekenen waar ik wat wil hebben.






Hij is klaar! Even de hoekjes afronden en op een stuk cardstock plakken en hij is klaar om gegeven te worden.


Hopelijk is alles duidelijk en vinden jullie het leuk.
Als er vragen zijn, mag je ze natuurlijk altijd stellen!
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

Annemarie





3 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerkje en superduidelijk uitgelegd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. If you're trying to lose fat then you absolutely have to start following this brand new tailor-made keto plan.

    To design this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and cooks joined together to develop keto meal plans that are effective, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in January 2019, 100's of people have already transformed their body and well-being with the benefits a professional keto plan can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen