donderdag 13 februari 2020

Toukan in kleur

Beste Bloglezers,  

 Vandaag werk ik met de Panpastel en de Molotow acryl 4 one stiften in mijn artjournal.


Ik begin met een stencil roses en panpastel. Ik breng een rode kleur laag aan.


Dan de omranding met groen. Nadat ik het stencil hebt weggehaald vind ik het contrast te groot. Het moet een achtergrond worden, dus ik veeg het geheel heel voorzichtig uit.



Dan neem ik mij Toekan foamstempel en inkt deze in met archival inkt en maak een afdruk op mijn panpastel ondergrond. Die ik licht heb gefixeerd met een fixatief.



Als de inkt opgedroogd is geef ik de toekan kleur met de acrylverf stiften van Molotow. Deze zijn prachtig van kleur en mooi dekkend.




Je ziet dat je dus verschillende kleurmaterialen in één werk kunt gebruiken. Ik hoop dat het je inspireerd om ook eens te experimenteren.

 Tot de volgende keer
Julia    





1 opmerking:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1-2-3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to make money automatically???

    The solution is right here

    BeantwoordenVerwijderen