vrijdag 22 mei 2020

Copic wasbeertjes

Hallo!

Heel langzaam beginnen we weer een beetje richting onze 'normale' wereld terug te gaan. Beetje bij beetje gaat er meer open, zoals de dierentuinen. Die heb ik persoonlijk erg gemist, ik loop graag een rondje tussen de dieren. 
In de tussentijd heb ik me maar even zoet gehouden met het kleuren van deze schattige wasbeer stempels van CC Designs.
De volgende foto's laten weer stap voor stap zien welke kleuren ik heb gebruikt.
Zoals altijd heb ik 2 lagen aangebracht voor een mooie blending.
Ik denk dat het redelijk voor zich spreekt, maar als er vragen zijn, schroom niet ze te stellen!











Ik heb een stans van MyFavorite Things gebruikt voor de tekst en het geheel zit op een bijpassend papiertje geplakt.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten