zondag 22 november 2020

Kerst hamsters

Hallo!


Wat vliegt de tijd toch, eind november alweer! Hoogste tijd voor kerstkaarten.

Veel mensen nemen de moeite niet meer helaas, maar ik vind een fysiek kerstkaartje toch echt vele malen leuker dan een massaal gestuurd appje of een algemeen bericht op Facebook (doe ik ook wel, maar naast de kaarten).

Deze super leuke stempel had ik vóór de vorige kerst al uit Amerika laten komen, maar toen kwam er niet meer van er iets mee te doen. Ik besloot er gelijk 5 te maken, in verschillende kleuren, om te laten zien dat je met kleur toch grote verschillen kunt creëren.

Als basis heb ik kaarten en dessin papier gebruikt wat al jaren in mijn kast ligt, komt dat ook eens op.




Ik wilde alle gezichtjes hetzelfde hebben, dus heb ik ze gelijk allemaal ingekleurd.













Op het laatst toch nog wat meer contrast aangebracht op de aqua bal.


En uiteindelijk dus 5 verschillende kaarten met dezelfde stempel. 
Ik hoop dat ik wat inspiratie heb kunnen geven.
Fijne dag en tot de volgende keer!





2 opmerkingen: