maandag 22 februari 2021

Surf's Up

 Hallo allemaal,


De lente dient zich eindelijk aan, de temperaturen gaan omhoog en het zonnetje laat zich weer zien. Ik kreeg een beetje een zomer gevoel en heb gekozen voor een bijpassend plaatje om te kleuren vandaag.

Dit is een digi stempel van Whimsy stamps en is een feestje om te kleuren!

Van te voren weet ik nooit welke kleuren ik ga gebruiken. Ik doe stukje voor stukje en bepaal steeds per stap welke kleuren ik wil gebruiken. 

Hierbij gebruik ik de kleuren kaart van Copic zelf, gratis te downloaden via hun website. Op deze manier kun je goed zien welke kleuren je in je collectie hebt, hoe ze er op je papier uitzien (dat wijkt toch wat af van de dop) èn terwijl je aan het kleuren bent kun je goed zien wat er goed bij past.

Hier volgt weer een foto stappenplan met mijn kleurgebruik voor deze digi.











Ik hoop dat ik voor wat inspiratie heb kunnen zorgen.
Fijne dag en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten