zondag 13 juni 2021

Rozenkaart met Daniel Smith

 Hallo bloggers,

Mijn allereerste post voor je jullie, ik heb met de mooie Daniel Smith aquarel verf gewerkt.


Wat heb je nodig: aquarelpapier , bloemenstempel, mask stencil, maskeerpapier, stempelhulp, Aquarelpenselen ,inkt en de Daniel smith verf Bordeaux 008,
indigo blauw046, sap green102 en de deep sap green175

Ik heb een stukje aquarel papier van 14x14cm genomen en de roos gaan stempelen,


       Met maskeer papier heb ik de positie van de rozen bepaalt , dat heb ik laten zitten om daarna met het mask stencil er om heen te kleuren heel subtiel want ik wil de rozen als blikvanger.


Daarna heb ik de rozen in gekleurd met Bordeaux 008, nu let ik wel al op dat ik wat schaduw er bij inbreng.


Bij de 2e laag breng ik nog meer schaduw aan om er diepte in te krijgen. Daar waar ik het donkerst wil hebben breng ik een klein beetje indigo blauw aan. Daarna gaan we aan de bladeren beginnen.


Ook hier let ik op schaduw eerst ga ik met Sap Green een licht laagje aan brengen en daarna met Deep Sap Green Hier en daar zet ik een klein beetje Bordeaux  aan in de rozen bladeren. Verder heb ik nog een tekst gestempeld en wat script. Een doedel randje er langs en klaar is je kaart.


Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om met een vrij makkelijke manier toch een mooie kaart te creëren.

Tot de volgende keer. 

Groetjes
Hennie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten