woensdag 28 september 2022

Panda op bloesem met Copic Markers


 Goedemorgen allemaal,

De zomer is nu definitief voorbij en dat vind ik stiekem best wel jammer. Wel betekent dat automatisch dat ik veel meer binnen ben en dus ook sneller even lekker aan tafel ga zitten met een kop warme thee en wat knutselspullen. Werkt dat voor jullie ook zo?

Voor vandaag heb ik een digi ingekleurd van LeeHollandArt - Panda op bloesem en dit deed ik met Copic Markers. 

De digi printte ik uit op Perfect Colouring paper, het perfecte papier voor door de printer en om op te kleuren met alcohol markers. Win win situatie dus:-)


Ik heb de volgende kleurnummers hiervoor gebruikt:

Panda vacht - C00, C1 en C3

Panda poten e.d. - C5, C7 en C9

Bloesem - RV21, R81, R83 en R85

Bloemhartjes - Y15, Y38 en YR24

Blaadjes - YG01, YG13, YG17en YG67

Boomstronk - E15, E17, E27 en E29

Lucht - B000, B00, B01 en B02


Met een witte gelpen heb ik in de bloemen wat stipjes gezet als accent.

De kaart zelf sneed ik iets kleiner uit dan de afbeelding is, zo kun je net een paar stukjes van de bloemen de de blaadjes die buiten het rechthoek vallen uitknippen. Ik vind dat altijd net even leuker, vooral als je niet te veel toeters en bellen toevoegt aan de kaart.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en graag tot oktober!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten