woensdag 25 september 2024

Little Fairy Boy

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien en heb ik gekozen voor Little Fairy Boy van Christine Karron en deze heb ik gekleurd met de Derwent Lightfast potloden.


Als eerste ben ik begonnen met de huid en de haren,
De gebruikte kleuren zijn, voor de huid : Pale Peach - Cinnamon - Mars Violet - Dusty Pink - Salmon - Sienna - Ruby Earth - Venetian Red en ook heb ik er nog twee potloden bij gepakt van de Chromaflow potloden en dat zijn 0800 Blush Pink en 0020 Parmasan.
De kleuren voor de haren zijn: Autumn Brown - Raisin - Venetian Red - Sienna.
De kleuren voor de ogen zijn: Mist - White - Black - Sienna - Cinnamon - Autumn Brown - Natural Brown en voor de wenkbrouwen Autumn Brown en Venetian Red.
De kleuren voor de lippen zijn: Venetian Red - Sienna - Cinnamon - Pale Peach.


Op deze foto zie je dat ik aan de kleding ben begonnen, 
De kleuren voor de broek zijn: Sienna - Sepia Red - Natural Brown - Autumn Red - Mars Black en voor de knielappen de groene kleur van zijn hesje en dat zijn: Sea Wood - Olive Earth - Foliage - Black.


Hier heb ik zijn shirt kleur geven en later heb ik besloten om ook de schoenen de zelfde kleur te geven,
De gebruikte kleuren zijn: Sandstone - Burnt Sienna - Mars Orange - Persian Orange - Mars Black en voor de veters van zijn schoenen Autumn Brown en Mars Black.


Als laatste de vleugels en de bodem nog een kleurtje gegeven de kleuren hiervoor zijn.
Vleugels: Warm Earth - Brown Orche - Yellow Orche en als laatste nog wat strepen in de vleugel gezet met een gouden Molow Marker.
Voor de bodem: Light Bronze - Warm Earth - Lichen Green.

Tot slot heb ik de achtergrond nog wat kleur gegeven met inkt en is hier de complete plaat.



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kleurwerkje en graag tot de volgende keer.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten