zaterdag 9 augustus 2014

Little Blessings - Tutorial

Deze keer laat ik jullie een label zien wat ik gemaakt heb met de PanPastels.

Hier heb ik een label een stukje aquarelpapier en het gekleurde afdrukje. Dit afdrukje heb ik ook ingekleurd met de PanPastels.


Ik draai het aquarelpapier aan twee kanten door een embossingfolder. Dit omdat de embossing folder kleiner is dan een label en ik toch het hele label ge-embost wil hebben. Probeer de afscheiding een beetje in het midden te houden.


Dan ga je met een verfrolletje met versamark inkt over het aquarelpapiertje.


Dan heb ik de twee kleuren panpastels die ik ook in mijn afdrukje heb gebruikt genomen en met een tool het papier bewerkt.


Hier heb ik het aquarelpapier op de label geplakt.


Nu even de randjes beinkt met de weathered wood van distress.


En hier heb ik de lelijke afscheiding weggewerkt door er een lintje overheen te plakken.


En dit is het eindresultaat geworden. 

Deze kleuren PanPastels heb ik gebruikt:

340.8 - Perm Red Tint
820.5 - Neutral Grey
270.5 - Yellow Ochre

8 opmerkingen:

  1. owww wat is ie leuk zeg!!! en goed uitgelegd :D
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de duidelijke uitleg. Wat is het een schatje geworden.
    Gr.Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marga, hij is schitterend.
    Ga het eens uitproberen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Marga!!
    Duidelijke uitleg en bedankt voor de tip met de verfroller:-) lijkt me heel handig :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo adorabel... een kei schattige mooie label... nog van dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toppie marga een goed uitgelegde workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeel erg mooi .dank je wel voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen