dinsdag 15 september 2015

Kleine meisjes

Bij het zien van deze stempel moest ik meteen aan mijn drie kleindochters denken, want zeg nou
eerlijk alle meisjes willen zich toch verkleden en vooral op " hakken" schoenen lopen.
Dat is toch het allerleukste wat er is.
   Ook houden de dametjes van mooie kleuren en waar kun je dan beter mee kleuren dan met Copic Markers! Je hebt tenslotte de keuze uit een groot assortiment met prachtige kleuren.


 De dametjes kiezen hun kleuren uit in een handige boekje (kleurstalenboekje) gemaakt door Saskia Smits.  Bovenaan de pagina hebben we wat tabbladen aangemaakt. Onder het tabblad Copic kleurboekje vind je de handige kaarten terug en combinaties met kleuren. Deze kaarten zijn ideaal om de kleuren op aan te geven die je in je bezit hebt. Zo kun je goed zien welke kleuren met elkaar te combineren zijn. 


Voor de huid heb ik de volgende kleuren gebruikt:
E 11 - 01 - 00 - 000 - 0000 en R 21


Paars is een kleur waar de dames helemaal weg van zijn, dus voor de kleding 
 is gekozen voor:
V 25  BV 11 - 00 - 000 - 0000


De haren in de kleur: E 43 - 87 - 50
Schoenen en hoed: YG 03 - 01 -00 - 0000 Y 0000

Zeg nou zelf als dat geen blitse kleuren zijn weet ik het als oma ook niet meer.


Dan horen er natuurlijk nog wat mooie felle lievelingskleuren bij om er een sprankelend geheel van te maken.
Voor het tasje en de strik: Y 17 YR 21 - 82 -000
De blaadjes op de hoed: G 85 - YG61
Tot slot de bloemetjes: R 56 - Y 08 - 00 RV 02 - 09 - 91 YR 18 en E 97.


 Tenslotte heb ik een combinatie van de gebruikte kleuren gekozen voor het papier en er een echte meiden kaart van gemaakt, deze opgewerkt met wat bloemen en zie hier het eindresultaat.


Mijn drie kleindochters waren apetrots op hun gekozen Copic Marker kleuren en de kaart heeft een speciaal plekje gekregen in hun huis. 
Kleurige groetjes en tot mijn volgende kaart,
                                                                               

1 opmerking: