maandag 29 mei 2017

Art Journal Collage Pagina


Hoi!

Vrijdag 19 mei heb ik een workshop gedaan bij Birgit Koopsen, het was echt super inspirerend. Ik heb die dag een hele hoop Gelli printjes gemaakt die ik later heb verwerkt tot een gave pagina in mijn Art Journal. Dit keer dus geen video, maar weer een stappenplan met foto's! 

Ik had dus een mooie stapel met printjes:


Vervolgens heb ik de witte randen er vanaf geknipt en heb ik de printjes in stukken gescheurd en hiermee een vierkant vlak op mijn pagina gemaakt:


Vervolgens heb ik met verschillende kleuren acrylverf de witte rand weggewerkt en nog wat extra verf aangebracht over de printjes heen. Ik heb fuchsia, neon geel, turquoise en metallic oud roze gebruikt en dit met mijn vingers aangebracht.


Daarna heb ik met een mask en zwarte acrylverf delen van de pagina zwart gemaakt zodat er 2 kleine hartjes en 1 groot hart ontstonden:


En toen ontstond het idee om er een autobiografische pagina van te maken. Ik heb nog 2 kleine hartjes uitgeknipt uit bestaande gelli prints, en deze opgeplakt. Ik heb met een witte marker een songtekst geschreven op de zwarte acrylverf, en ik heb in de kleine hartjes verschillende katjes gestempeld. Ook heb ik een foto van mezelf toegevoegd en wat stukjes washi tape hier en daar. Het is dan misschien niet een heel mooie pagina of artistiek, er zit in deze pagina zoveel van mij, dat hij voor mij heel betekenisvol is :-)



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tot de volgende keer! 


3 opmerkingen: