dinsdag 13 juni 2017

GelliPlate, Schelpen en Vingerverven! (deel 1 van 2)

Goedemorgen iedereen!

Ik ben pas een paar dagen naar Malaga geweest, en mij even gefocussed op mijn andere hobby, fotografie. Dit kan dan een positief effect hebben op je inspiratie voor bijvoorbeeld onderstaand project. Ik vond op het strand wat mooie schelpen en bedacht direct om deze te gaan gebruiken op de GelliPlate. 

Het is een wat langer project geworden, inclusief video tutorials, en bij deze deel 1 van 2. In de eerste video laat ik jullie zien hoe ik de achtergrond voor dit project heb gemaakt, ik heb hier dus met de schelpen gewerkt. 



De achtergrond die ik heb gemaakt zag er dus op het einde zo uit: 



In de volgende video ga ik vingerverven. Ik zeg altijd maar zo, de beste kwasten zitten aan je eigen lichaam (ik bedoel dus je vingers, er zijn wellicht ook mensen die met hun tenen kunnen verven, of, nog erger :-) ) Ik vind het heerlijk bevrijdend om met je vingers de verf aan te brengen. En uiteindelijk gaat het best ergens op lijken:



Aan het eind van de video was dit het begin van de uil. 



In de volgende blogpost (29 juni aanstaande)  laat ik jullie nog 2 video's zien en natuurlijk ook het eindresultaat! Ik hoop dat ik jullie nu al heb geïnspireerd om met je vingers te gaan verven (of, met je tenen ;-)) en om ook eens in de natuur op zoek te gaan naar stempels voor op de GelliPlate (zoals blaadjes of veren bijvoorbeeld). 

Groetjes Claudia 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten