maandag 20 november 2017

Uil

Hallo blogbezoeker's

Leuk dat jullie weer langskomen!

In oktober heb ik een adelaar getekend en die op Facebook geplaatst,
en heb gevraagd of jullie het graag als filmpje zouden willen zien.

Schijnbaar is daar toch interesse voor, 
dus heb ik een tekening gemaakt vanaf het begin tot het eind.

De orginele versie gaat ongeveer een half uur dus heb ik hem toch maar ingekort.
Ik heb daarna nog de text ingesproken.

Ik teken of schilder eigenlijk nooit 2 keer hetzelfde dus heb ik nu voor een uil gekozen.


Ik heb het op BAM 4 U papier getekend en dat is heel glad papier 115g/m2,
daardoor heeft het ook zo'n speciaal effect.
Om mooie overgangen te blenden is het niet geschikt,
 maar voor dat wat ik het wil, is het perfect.


         
         

 Ik weet dat dit papier niet in Nederland te koop is, 
maar probeer het eens met glanzend fotopapier.
Het effect van Copic's op fotopapier is ook echt heel mooi!

Nou, ik hoop dat jullie mijn fimpje leuk vinden en ik wens jullie een fijne
creatieve dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten