dinsdag 30 oktober 2018

Derwent Coloursoft & stencil door Julia Woning

Hallo bloglezers,

vandaag wil ik je laten zien dat je de stencil ook kunt gebruiken als mal. Ik teken met een grafiet potlood de lijnen van het stencil. Let wel op dat je niet het hele gat teken maar één lijn van het gat. Ik werk hier op Schut artist drawing paper 225 grams.






De ogen zijn wel lastig, maar oefening baart kunst. Nadat de schets er op staat kunnen we beginnen met inkleuren met kleurpotloden.
Hier werk ik met de Derwent Coloursoft. Een heerlijk zacht romig potlood. Ik werk laag over laag en gebruik meerder kleuren om een kleur vlak te kleuren, dit komt je kleurwerk ten goede.



Op deze manier je stencil gebruiken geeft een geheel andere sfeer aan de Classy Lady. Probeer het maar eens. 

Hieronder zie je het eindresultaat en natuurlijk de video waarin je ziet hoe ik het heb gedaan.



Veel kijk plezier en tot de volgende keer
Julia Woning



Geen opmerkingen:

Een reactie posten