maandag 19 november 2018

Wat zie jij als je hier naar kijkt? Tutorial met Copic Refills en Powertex.

Hallo Blogbezoeker's


Vandaag wil ik je iets heel ander's laten zien. 


Het is heel makkelijk om te doen,
ik heb er weer een filmpje van gemaakt.

Ik heb Copic refills genomen en die gecombineerd met Powertex.





Als eerste neem je een canvas en smeert die met Powertex in,
dan moet je de Powertex er dik op verdelen.


Dan ga je met de Copic Refills er over spuiten, druppelen of wat je in zin komt.


Met de heat tool ga je het dan föhnen. 


Er komen dan kleine scheurtjes in, 
als het dan droog is komen er grotere scheuren in.


Ik heb er bladgoud in gelegt, 3D balletjes en Swarovski stenen,
je kunt natuurlijk ook Charm's of andere dingen er in leggen.


Gebruik  wel het beste een canvas ervoor,
want als je karton met canvas neemt dan trekt het krom.

Nu laat ik je mijn filmpje zien.








Ik zou zeggen probeer het ook eens uit.

Leuk dat je gekeken hebt en tot volgende keer.

Ik wens iedereen een fijne dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten