zaterdag 1 december 2018

Het aanbrengen van een lichtreflectie met Copic markers

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je lichtreflectie kunt aanbrengen op je afbeelding. In de video laat ik het zien met een kaars maar het kan uiteraard met allerlei lichtbronnen zoals een lamp, vuurwerk of zelfs de zon en de maan.

De digitale stempel die ik gebruikt heb heet Turtle birthday cake van Bugaboo stamps.




Hierbij de volledige uitwerking van de kaart, afhankelijk hoe fel het licht is kun je er altijd voor kiezen om lichtere kleuren Copic kleuren te gebruiken.


Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende lichtreflecties voorbij komen, tot de volgende tutorial!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten