maandag 4 maart 2019

Dreamer

Hallo allemaal,

De rust in Limburg is wedergekeerd. De carnavalspakjes hangen weer in de kast. We kunnen ons weer helemaal focussen op de fijnste hobby. Ik heb heerlijk ontspannen aan onderstaand project gewerkt. kijken jullie mee?



Als eerste heb ik een langwerpige stempel afgedrukt met de zwarte Memento inkt omdat ik ga kleuren en werken met de Copics. Deze afdruk heb ik zo economisch mogelijk op het papier geplaatst, omdat ik de vlinders en de hommel na het kleuren ga uitknippen.


Voor het kleuren heb ik gekozen voor onderstaande kleurnummers. BG11-BG15-BG18 & YG00-YG03-YG05.


Ik begin met de BG11 en kleur alles wat in de vlinder wit is hiermee.


Vervolgens breng ik wat schaduw aan met de BG13.


Als laatste de accenten met de BG15 Met de lichtste kleur BG11 blend ik alles.


Dit doe ik ook met de andere kleurencombinatie. Ik begin weer met de lichtste de YG00. daarna de YG03 en als laatste de YG05.


Ik neem dezelfde stempel en ga nu de helft afdrukken. aan de andere kant wil ik namelijk kleur aanbrengen met de Copics.


Daarna ga ik diverse rondjes stempelen. Die ik vervolgens met Copics ga inkleuren.





Ik start met de BG11. de lichtste kleur. Ik heb ervoor gekozen om dezelfde kleuren te nemen als de vlinders en de hommel.



 Daarna kleur ik erover heen met de BG 15. Maar niet zover als de BG11. Zo krijg je diepte en schaduw.


Als laatste neem ik de BG 18. Hiermee kleur ik nog een kleiner stukje. Daarna blend ik het geheel met de lichtste kleur de BG11.


De andere twee rondjes kleur ik met de YG00, YG03 en de YG05. Ik begin weer met de lichtste kleur de YG00.


Vervolgens de YG03.


Als laatste de YG05. Hierna blend ik ook weer met de YG00.



Met zwarte Gesso spetter ik voordat ik de vlinders en de hommel erop plak. Zo krijgt het geheel een speelser effect.


Nu met de Copics nog wat kleur aanbrengen bij de zwarte stempel.


Nog wat woordjes en deze geef ik ook een extra accent met de Copics. De kaart heb ik gemat op zwart papier.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Een leuk en snel projectje.



1 opmerking: