zondag 19 juli 2020

Dark Lady met Copic's

Hallo Copicliefhebber's

 Vandaag ga ik weer met mijn Copic's aan de slag.


Ik heb hiervoor Ranger Gloss Paper gebruikt en 
de Copic kleuren voor de achtergrond :
RV04
RV06
B69
B79
verder heb ik Activator in een spuitje 
en in een waterbrushpen gedaan en
ik gebruik ook gewoon het sprayflesje.

Voor de dark lady heb ik deze nummer's gebruikt:
100
C10
C9
C8
C7
De silhouette van de vrouw 
heb ik eerst nog met de Masking Fluid van
Daniel Smith nagetekent want ik wilde een witte
zijkant hebben.

Ik heb er een film van gemaakt
en laat eerst zien hoe ik de vrouw opbouw
zodat jullie haar ook kunnen natekenen.





 

Ik zou het leuk vinden als jullie het ook eens gaan proberen. 

Hier nog het eindresultaat.

Ik heb nog met een witte Molotow  marker
highlight's gemaakt.


Tot volgende keer!

Liefs 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten