zaterdag 22 augustus 2020

Dieren race

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik twee kaartjes om te laten zien. Beide met dezelfde digi stempels gemaakt, deze zijn van Isabel Cristina, te vinden in de Etsy store.
Mijn neefje werd van de week 2 jaar oud en is gek op diertjes en autootjes, een perfecte gelegenheid om met deze stempels te werken dus!



Bij de downloads van deze set zit een A4 optie met alles op 1 vel, daar heb ik voor gekozen bij het printen.




Sommige kleuren heb ik gelijk gebruikt voor meerdere plaatjes, zoals hier bij de bandjes.


















Alle onderdelen met de hand uitgeknipt, dat is best een werkje, maar het ziet er wel gezellig uit zo bij elkaar.


Beide achtergrondjes heb ik op dezelfde manier gemaakt. 



Hopelijk vinden jullie het leuke projecties en zoals altijd, als er vragen zijn, stel ze gerust.
Fijne dag nog en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten