dinsdag 19 januari 2021

Let's be creativ!

 Hallo blogbezoeker's

 

Ik wilde eens wat nieuws uitproberen,

en toen kwam mij het idee eens Pouring Medium

met Copic Various Ink te mengen.

 

Pouring Medium is eigenlijk voor acrylverf 

en dat is op waterbasis,

Copic's en de navuller is op alcoholbasis 

maar proberen gaat over studeren😉

 

Het mengsel moet lekker vloeibaar zijn,

dus moet je niet teveel acrylverf nemen

want dan heb je veel medium nodig.

 

Ik heb de witte ARA acrylverf genomen,

ik vind die heel lekker om mee te werken.

Van de Copic navullers 

heb je maar ca. 5 druppeltjes nodig,

dat blijft dus erg vloeibaar.

 

Ik heb weer een film gemaakt,

dan is het beter te zien👀

 

               

Je hebt dus niet veel nodig om dit te proberen

en een kunstenaar hoef je er ook niet voor te zijn.

 

Dus ga lekker aan de slag!

Fijne dag allemaal

en tot volgende keer!

 

Groetjes


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten