woensdag 19 mei 2021

Poppy met Daniel Smith

 Hallo allemaal 

Vandaag ga ik met Daniel Smith aan de slag 

en maak weer mijn lievelingsbloemen.

Op het moment bloeien ze ook weer zo mooi!


 

Als eerste maak ik een lichte schets van de bloem.

Dan maak ik mijn papier lekker nat,

en breng dan eerst Carmine aan en laat dat lekker vloeien.

Hetzelfde doe ik met Green Gold.

Dan spuit ik het nog eens nat en hou mijn papier scheef zodat het verloopt.

Ik neem dan Anthraquinoid Scarlet en verdeel dat een beetje om de bloem heen en laat dat ook samen vloeien.

Ik maak er ook weer lekker spetter's op,

dat krijg je door het goed met pigment gevulde penseel 

op je vinger te slaan. 

 

Ik heb er een filmpje van gemaakt,

het is gewoon makkelijker om te zien.


Deze kleuren heb ik gebruikt:

Carmine

Anthraquionid Scarlet

Green Gold

Chromium Green Oxide

Green Apatite Genuine

Under Sea Green

Deep Sap Green

Van Dyck Brown

Ik heb een beetje veel kleuren groen gebruikt,

eigenlijk is een lichte en een donkere groen genoeg.


 
 

Zo ziet het eruit als het droog is.
 
 
Meestal maak ik met een 
Copic Multiliner nog zwarte lijntjes in mijn schets,
maar deze bloem heeft dat helemaal niet nodig.

Ik zou zeggen probeer het eens uit,
is echt leuk om te doen!
 
 Ik wens jullie een fijne dag en tot volgende keer!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten