donderdag 13 januari 2022

Happy Valentijn

Goedendag allemaal,

mijn eerste blog weer dit jaar, volgende maand is het Valentijn, en hoe leuk is het om iemand een kaartje te sturen.

ik heb hopelijk weer wat inspiratie voor jullie?



Wat heb je nodig: stempel woodware gnomes friends, mask 

    copics, gelliplate stempels Essentials  art by Marlene   

    met de copics en het pcp papier heb ik de gnooms in gekleurd


             

         


daarna heb ik het uitgeknipt. En op  de gelliplate een printje gemaakt met een hartjes mask
de afdruk van de gelliplate heb ik op maat gemaakt 9,5 cm bij 20,5cm
op de print heb ik verschillende achtergrond stempels aan gebracht en met een witte gelpen nog wat getekend.
leuke tekst erop.
de buitenkaart is 10cm bij 21cm

                                              Tot de volgende keer                                                 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten