zaterdag 13 mei 2023

Moederdag

Goedemorgen bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om weer een creatie te laten en omdat het morgen moederdag is heb ik een rozenkaart gemaakt. Ik heb met de nieuwe Molotow Sketcher marker gewerkt.

Wat heb je nodig: stempel rozen JMA -ES-STAMP 138, Sketchermarker R90 Cherry red middle, 

R090 Cherry red, R100 Deep red, K410 Olive light, K 415 Olive, K420 Olive dark,

Derwent inktense Cherry 510, Leaf Green 1600,  Burnt Umber1903, 

Daniel Smith Aquarelverf: Undersea Green, Green Gold, Rich Green Gold.

Baohong: Artist Watercolour Paper 300grams hotpress

Stempelhulp potlood, maskeer papier, waterbrush penselen. 

Ik heb eerst het kader met potlood getekend, en daar na de rozen gestempeld.
met behulp van maskeer papier.
Met de rode tinten de roos gekleurd, ik neem vanaf een palet de kleur op met een water brush penseel. 


Zo heb ik alle rozen gekleurd.


De stelen en de knop van de roos met de groen tinten.

Daarna heb ik met de aquarel verf van de Daniel Smith het kader in gevuld dit is spelen met water en de verf , met de groen gele tinten.

Met de Inktense potloden heb ik wat schaduw aan gebracht in de rozen en de stelen, en met de bruin heb ik de doorn wat aangezet.

Om het kader heen heb ik met een fineliner wat randjes gezet.

Wat gespetterd met de aquarelverf en een tekst stempel geplaats, en gemat op zwart papier.

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd en tot de volgende keer.

 


 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten