vrijdag 26 mei 2023

Rozen .

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien. Ik heb deze keer een kaart gemaakt met de rozen stempels van Lesia Zgharda  en deze heb ik ingekleurd met de Lightfast potloden.


Ben hier begonnen om met potlood een cirkel op mijn papier te tekenen. Daarna heb ik een lay-out met de rozen gestempeld hiervoor heb ik de ink on 3 fade out inkt gebruikt. 


De kleuren die ik gebruikt heb voor de rozen zijn, Deep Rose- Magenta- Oyster- Black.


De kleuren die ik gebruikt heb voor de blaadjes zijn, Forrest- Ivy- Foliage- White- Black.


Hier het eindresultaat, heb nog wat gespetterd en een tekst toegevoegd daarna de kaart gemat op een zwart papiertje.

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en graag weer tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten