vrijdag 29 maart 2024


Goedemorgen allemaal,

De maand maart loopt ten einde en dit weekend gaat de klok alweer een uur vooruit. Voor mij altijd het teken dat de lente snel dichterbij komt en daarmee hopelijk ook wat minder vaak regen en wat vaker de zon,

Voor deze blogpost heb ik een digi van Arbitrary Artist uitgeprint op het Perfect Colouring Paper. Het kleurwerk heb ik gedaan met mijn Copic Markers. Ik ben fan van cuties, maar dit soort platen vind ik ook erg leuk om mee te werken. Het was best een donkere plaat en tijdens het printen heb ik even zitten spelen met de instellingen van de printer. Uiteindelijk heb ik gekozen om af te drukken op de stand grijswaarden/ document en snel.


De gebruikte kleurnummers zijn:

Huid - E0000, E000, E00 en E21
Lippen - R20 en R32
Haar - Yr21, YR24, E35, E15 en E25
Roze bloemen - R000, R81, R83 en R85
bloemkern - Y17, Y38, YR14, YR27 en E99
Blauwe bloemen - B000,B00 en B12
bloemkern - YR07 en YR15
Bladeren - YG91, YG93, YG95 en YG97
YG11, YG13, YG17, YG63 en YG67
YG01, G14, YG23, G07 en G09


De reden waarom ik dol ben op dit soort platen zijn de haren waar je je helemaal op kunt uitleven. Stukje voor stukje, streepje voor streepje komt het haar tot leven. Het is een tijdrovende klus, maar het eindresultaat is zo mooi!


In de ogen heb ik met een witte Molotow marker accenten aangebracht zodat ook die wat meer gaan spreken. Met een grijs potlood heb ik zelf wat wimpers getekend, want die miste ik door het afdrukken met de printer in grijswaarden,

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en fijne paasdagen!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten