woensdag 22 mei 2024

Life's better with Roses


Hallo allemaal,

Deze maand heb ik een afbeelding uit gekozen uit de Jenine's Mindfull art collection Flowers coloring pages.



Ik heb Derwent Lightfast, Procolour en Copic markers.


Voor de rozen heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Lightfast : Yellow, Flame en Strwaberry.
Procoulor : Deep Chrome en Campagne.


Voor de bladeren en stengel van de rozen heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Lightfast: Racing Green, Foliage.
Procolour:  Sap Green, Grass Green, Champagne en als schaduw Ivory Black.


Voor de achtergrond heb ik de volgende Copic markers gebruikt : BG 10 en BG 11
Daarna heb ik de afbeelding iets bijgesneden en daarna op zwart papier geplakt en als laatste er een bijpassende tekst bij geplakt.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.

Tot de volgende keer:
Marja Groenewout












 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten