maandag 13 mei 2024

Wings for fly

 

Hallo bloggers,

Vandaag mag ik mijn creatie weer laten zien, ik heb dit  keer gekozen voor de nieuwe stempels van Ilse Hoekstra en de nieuwe doos Derwent Chromaflow potloden.

Wat heb je nodig: potloden   (Chromaflow), kraftpapier, Stempels Birds&Flowers1, gewoon potlood

Doezelaar, cirkelmal, maskingpapier, stempelinkt.

Als eerst de stempels stempelen op kraft papier



Met een cirkel mal een cirkel getekend en met masking de Lovely Lilles gestempeld, en op de cirkel de Kingfisher.

Met een wit potlood de bloemen de rand en de vogels gekleurd


Met de kleuren Deep Vermillon 0720 en de Carrot 0440  Lilly,s gekleurd




Met de Light Olive 1802, Olive 1801, Grass Green 1800, de bladeren en wat in de knoppen en bloembladeren.

De ring heb ik met wit 2400 gedaan en aan de binnenkant schaduw aangebracht met zwart 2300

Met een doezelaar heb ik dat gedoezeld.


De vogel wit gekleurd

De borst van de vogel:Mango0310, Red Orange 0430, Spike 1910, NaturalBrown 2100, 

Het kopje met de kleuren, Brilliant Blue 1260, Caribbean Green 1501 

De vleugels: Ice blue 2800, Winter Lake 2180, Slate Gray 2170.


Met een witte gelopen wat accenten aan gebracht op de vogel, met een zwart potlood de zwarte puntjes in de bloembladeren aan gebracht. 

Tekst gestempeld.

Dit was mijn creatie voor deze maand tot de volgende keer!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten