woensdag 29 mei 2024

Teddy Bea - Hiding Time


Goedemorgen,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met een digi van Teddy Bea van Teddy Bo&Co. Dit beertje zit al jaren in mijn hart en het blijft leuk om er mee te werken. Ik dook in mijn verzameling en vond deze cutie al zittende op een stoepje.

Ik heb de digi afgedrukt het het Perfect Colouring Paper en kleur gegeven met Copic Markers.

De gebruikte kleurnummers zijn:

Beer - E 40, E31, E33, E35 en E37

Rode kleren en bloemen - R14, R24, R35, R37 en R39

Roze kleding - R81, R83 en R85

Bont - W00, W1 en W3

Schutting - E21, E23, E27 en E29

Stenen - C3, C5 en C7

Gras en blaadjes - YG13, YG17 en YG67

Op de stukjes kant van het jurkje en mutsje heb ik een beetje Stickles - Star Dust aangebracht.

Als eerste heb ik de vacht van de beer ingekleurd. Om het net wat meer op een teddybeer te laten lijken heb ik de vacht bewerkt met Activator. Door op een klein stukje oude handdoek wat Activator te spuiten en dat op de ingekleurde vacht te drukken krijg je een soort teddy structuur. Als je na 1 keer niet tevreden bent kun je dit nog een tweede keer herhalen. 

Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden en misschien ook eens zo een beer gaan proberen in te kleuren. 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en natuurlijk tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten