zondag 13 oktober 2024

Lovely Lilacs

 



Hallo Bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om weer een creatie te laten zien, dit keer heb ik gekozen voor bloemen en gras.
Ik heb de mooie stempel gebruikt van Penny Black Lovely Lilacs en de mooie stempel van de Art Specialy set 24001.

Wat heb je nodig; Artist Watercolour Paper 330gr Hot Pressed, 15x23cm
Daniel Smith Aquarelverf; Cobalt Blue, Indian Blue, Quinacridone Purple, Sap Green, Deep Sap Green, Perylen Green
Stempel hulp ,platte penseel, Maskeer tape
Derwent Light Fastpotloden; violet, Wild Lavender, Racing Green, Grasgreen Gelpen.
 
De stempel in smeren met de verf Cobalt Blue, en de hartjes in de bloem met Indian Blue
het paper nat sprayen en de stempel ook en dan afdrukken.
Ik heb dit met een haar droger droog gemaakt als je het een beetje wil laten vloeien dan kun je het nog een keer sprayen voor dat je het droog blaast.

De 2e bloem op de zelfde manier gedaan.
Ik bedacht me en heb langs het papier een tape geplakt voor een mooi randje.
De takjes  op de stempel heb ik met Sapgreen  gedaan.
 

Voor de bloem stempels heb ik een maskeer gemaakt en er op geplakt zodat ik de grasstempel er tussen kan zetten.
Deze heb ik gekleurd met Qunacridone Purple en Deep Sap Green en Sap Green.


Deze gras stempel heb ik op de zelfde wijze gedaan als de 2 bloemen.
De achtergrond heb ik gedaan met Perylene Green maar heel licht.
Daarna ben ik met de Lightfast potloden nog wat kleur gaan geven.
En met de gelpen wat high light.


En dan is dit het eindresultaat.
Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben, tot de volgende keer!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten