zaterdag 26 oktober 2024

Marvelous Mouse With Hellebore

 
Hallo allemaal,

Vandaag mag ik hier weer iets laten zien. 
Deze keer heb ik de leuke stempels van Studio Eelz gebruikt en deze heb ik ingekleurd met de Chromaflow potloden.

 
Hier zie je de muis en de kleuren die ik daarvoor gebruikt heb zijn: 2100- 2001- 1855- 2300- 2000- 0640- 0700- 2163- 2162


Ook de bloemen hebben een kleurtje gekregen de kleuren zijn: 0945- 0900- 0930- 1802- 1800- 1810- 2300- de stampertjes zijn gekleurd met wat goudverf.

Voor degene die willen weten hier foto's van hoe ik de bloem inkleur.


Als eerste geef ik de bloem met de lichtste kleuren 0930 en 1810 een laagje. 




Daarna ga ik de kleuren van donker na licht aanbrengen tot net iets verder als het midden van het blad dan ga ik van bovenaf groen van donker na licht aanbrengen en dan meng ik het goed in het roze zodat je een mooie overloop krijgt.




Daarna ga ik nog een laagje aanbrengen en breng ik met een zwart potlood wat diepte in de bloem en blijf dan net zolang met de kleurtjes spelen totdat ik tevreden ben.

Hier een foto van het complete kaartje. 



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze post.
Graag tot de volgende keer.



1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart met een schitterend ingekleurd tafereeltje Marja.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen