donderdag 5 juni 2014

Lie(f)s Cadeauverpakking

Een cadeaubon inpakken op een originele manier, dat is wat ik dit keer heb gedaan.


De afdruk van magnolia heb ik ingekleurd met mijn copic markers Dit keer een hele duidelijke donkere aanzet, zodat de plooien beter zichtbaar zijn. Zo krijg je meer diepte in je afdruk.

 

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

huid:
 
 

kleren:
 

haren:
   

schoenen:  

 



Ik vind het erg leuk om met verschillende soorten kleine knoopjes en andere diamantjes te werken. Met het lijmpistool plak ik ze dan op mijn bloemen, dan blijven ze goed vast zitten.


Met deze mooie rich rach mal van Magnolia, kan ze de kaart openmaken en daar zit dan de cadeaubon in! Leuk toch?


Kleine uitleg hoe je dit moet doen.
Je vouwt eerst je kaart dicht, met je cadeaubon ertussen.
Je plakt alle 4 de randen dicht zodat je cadeaubon er niet meer uit kan.
Dan maak je bovenin de doorscheurrand met de rich rach mal.
Let wel op dat je cadeaubon er niet tussen zit!! en ook niet onbelangrijk, je moet ook niet met je scheurrand op je plakrand zitten, anders krijg je deze niet makkelijk open.


Nog even een duidelijke foto van de inkleur techniek met mijn copic markers.

De snijmal Liefs, heb ik even aangepast, mijn moeder heet namelijk Lies,
dus dat kwam goed uit. :)


Ben erg benieuwd wat jullie van mijn cadeautje vinden.



1 opmerking: