zaterdag 19 september 2015

Love is alle you need

 
Hoi allemaal,

Op het moment ben ik helemaal in de ban van oceaan. Ik heb geen idee hoe dat komt. Misschien door de vakantie of door al die mooie zee-creaties die ik overal op het net zie, ik heb geen idee.
 
Deze mooie digi is speciaal door Mitzi Sato-Wiuff van AuroraWings ontworpen voor een project voor schoonwater. Deze digi kon je uitkiezen als je dat project sponseerde. Ik wilde digi heel graag hebben, dus dat heb ik maar gedaan.  
 

Deze keer ik het mezelf niet te moeilijk gemaakt. Ik heb een strook fluweel papier bewerkt met maar 2 kleuren PanPastel 580.5 - Turquoise en 620.5 Phthalo Green. Daar heb ik het patroon van een masker van Dutch Doobadoo overgebracht met Versamark en rollertje. Daarna heb ik een heel klein beetje Panpastel (wat nog op het ponsje zit) verdeelt over de Versamark. Daarna heb ik de boel voor de gefixeerd met Ghiant Academy Fixative. 
 
Daarna ben ik eerst begonnen met het plaatsen van mijn achtergrond stempels. Ik ben begonnen met de zeewier stempels van Dylusions. Het zeewier zijn eigenlijk alleen maar lijntjes, dus heb ik die zwart gemaakt met Multiliner om het extra diepte te geven. Daarna heb ik hier en daar stukjes van een druppelstempel geplaatst. Ik heb dit gedaan een hele warme geel van Archival Ink "Dandelion" 
Toen dat klaar was ben ik maar eens gaan kijken waar ik mijn afdrukje ging plaatsen, zodat ik wist waar ik de andere stempels van Studio Light kon plaatsen.  Nadat ik mijn afdrukje had opgeplakt heb ik op alle waterdruppels nog wat ModPodge Dimensional Magic gedaan, om het een echt watereffect geven.
 
 

Dan moet ik jullie natuurlijk nog vertellen welke Copic kleuren ik gebruikt heb voor de digi:
Huid: E000-00-04-11
Haren: BV000-02-13-17-20-31
Ogen: BG10-11-13
Oranje tinten: Y17-YR04-R05
Groen/blauw tinten: W3-BG11-13-15
Bladeren: G09

Ik hoop dat jullie heb kunnen inspireren.
Tot volgende keer,

3 opmerkingen:

  1. Weer een plaatje! En die 'bubbels'.... fantastisch! Maken het helemaal af.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally gorgeous!!! Love the colors and your coloring is 5***** stars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really beautiful! Creative Blessings, Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen