dinsdag 9 februari 2016

Luister naar je hart

Hallo allemaal,


Een van de dingen die ik heel graag doe is mixed media projecten maken met de PanPastel metallics.
Met kerst kreeg ik een mooi groot hart met chocolade erin. Ik wist gelijk wat ik ermee wilde gaan doen ( ja eerst de chocolaatjes opeten natuurlijk) maar daarna was de doos van mij alleen!


Eerst heb ik de doos ingesmeerd met zwarte gesso.
Daarna heb ik er van alles en nog wat in geplakt.


Een mooie tekst met copper embossing poeder op zwart papier gestempeld en deze ook in het hart verwerkt.


Toen alles weer ingesmeerd met zwarte gesso. Dit duurt wel even want telkens als je denkt dat je alles zwart hebt, zie je weer witte of gekleurde stukjes. Ook alles wat ik niet zo mooi van kleur vind  plak ik in mijn projecten. Je ziet er toch niks meer van als je het eenmaal zwart gemaakt hebt.


Nu alles met de PanPastel metallics bewerken. Dit doe ik door met een tool te deppen op verschillende plaatsen op mijn werkstuk.

Daarna alles gefixeerd met de Ghiant inkjet fix.

Op het laatst nog een metalen hartje en een stukje kant erin geplakt. Om de rand van het hart ook nog een mooi kantje geplakt.

Ik heb voor dit project de volgende kleuren PanPastel gebruikt:
910.5 Light gold
931,5 Copper
920.5 Silver

groetjes, 

2 opmerkingen: