maandag 11 juli 2016

Baby kaartje



Hallo allemaal,


Een tante van mij wordt binnenkort weer oma. Wat is er dan leuker dan het geven van een zelfgemaakt kaartje? Ik heb gewerkt met Molotow Aqua Twin Markers.


Met kleur 026 (grijstint) heb ik op de plekken waar ik de kleur het donkerste wil hebben een lijntje gezet. Daarna werk ik met het penseel met daarin blendervloeistof de kleur in het papier. Bij de poten kun je dit al zien.


Daarna heb ik het hele lijfje met de 026 Molotow Aqua marker ingekleurd. Voor de oren heb ik zelf een kleur gemaakt door rood, blauw en zwart met elkaar te mengen. Dit heeft Saskia Smits mooi laten zien in een eerdere blogpost Molotow Aqua Twin kleuren mengen. Daar vind je ook een link naar een gratis download om zelf kleuren te mengen.

Om de afbeelding heen heb ik een klein wit randje, dan komt die op je designpapier mooi naar voren.
Ik heb een baby rompertje gemaakt als kaart. Lief he?


Het was erg leuk werken met de Molotow Aqua Twin Markers omdat je lekker kunt experimenteren met zelf kleuren maken en werken met de blender. Het geeft steeds een leuk resultaat.

Gebruikte kleuren
vacht: 026
Letters groen: 011
Letters blauw: 016

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten