maandag 5 februari 2018

Kleurrijk met de Gelliplate.





Hallo allemaal

Dit is mij laatste blogpost met de Gelliplate voor het Colourstockblog.
Deze keer werk ik  met de Gelli Arts acrylverf en een pasje.

Je begint bovenin een aantal kleurtjes verf aan te brengen. De kleuren die ik heb gebruikt zijn sunbeam,chili pepper,tiger lily,mixed berries,freshwater,kiwi.



Met een pasje de verf heen en weer naar  beneden strijken.



Afdrukken op papier.


Daarna witte acryl verf op de Gelliplate uitrollen. 
Met een kammetje van het merk Gelli Arts breng ik structuur aan in de verf.



Afdrukken op het al eerder bewerkte papier.



Met deze print ga ik later bloemen maken.


Ik vind het een leuke techniek en besluit om er nog eentje te maken met de kleuren sunbeam, mixed berries,chili pepper. Ook deze kleuren zijn van het merk Gelli Arts. Haal op dezelfde manier als hierboven  het pasje over de verf. 


En afdrukken.


Zo heb je snel een paar leuke vrolijke achtergronden om te verwerken.
Ik heb twee art journalpagina's gemaakt en natuurlijk een kaart.


De bloemen[onbekend merk] gestempeld op de 1e achtergrond en daarna uitgeknipt en opgeplakt.


Stencil Studio Light en stempels van Dylusions.


Ik vond het leuk om deze posten voor jullie te maken.
Graag tot ziens bij workshops, demo's of op social media.

Groetjes Nel



2 opmerkingen:

  1. Wauw Nel, dat is prachtig gedaan ! Zo mooie kleuren en leuke techniek ! Bedankt voor de tutorial, ga ik ook eens proberen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen