zaterdag 13 juli 2024

Lighthouse

 

Hallo  Bloggers,

De maand juli alweer en wat gaat de tijd hard, de langste dag is alweer geweest hopelijk krijgen we nog wat zonnig weer en kunnen we er op uit, bijvoorbeeld naar Texel waar een mooie vuurtoren staat.

Ik wilde een klein beetje licht geven in onze regenachtige zomer, vandaar deze mooie stempel.

Wat heb je nodig:  Stempel stampscape   plate 94 ,watervaste inkt

                              Aqaurelverf  Cerulan Blue, Cobalt Turquoise, Payns Grey

                             Penselen,  300gr Artist Watercolour Paper 15x23 cm Smooth

Maak een afdruk van de stempel





Met een waspenseel maak ik rondom de vuurtoren het papier nat en laat de Cerulan Blue er in lopen.

En met wat verf spetters te maken



Met de Cobalt Turquoise doe ik het zelfde.





Met de Payns Grey kleur ik de vuurtoren en het huisje in , ik probeer ook op de schaduw te letten.

Met een klein beetje geel de lamp boven in de vuurtoren





En met maar 3 kleuren heb ik deze creatie gemaakt, een leuke beginners kaart.

Matten op zwart papier.

Tonde volgende keer:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten