donderdag 1 januari 2015

Bubbling flower

Hallo allemaal,

Wat blijft het toch leuk om met de PanPastel diverse dingen te maken.
En zo kun je ook leuk met "afval" materialen spelen.
Dit heb ik gedaan met een stukje noppenfolie.


Ik heb dus een klein stukje noppenfolie genomen en daarmee heb ik 
het volgende gedaan:


Ik heb een wit kaartje van 13 x 13 cm klaar gelegd.
Hier heb ik met de noppenfolie op diverse plekken Versamark gestempeld.
Vervolgens heb ik er PanPastel over gewreven.


Dit is dan het resultaat.
Nog wel even fixeren.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Diarylide Yellow
Diarylide Yellow shade


Daarna heb ik een kaartje van 9.5 x 9.5 cm gesneden.
Hier heb ik met Versamark een Swirl stempel op gezet
en deze voorzien van witte embossingpoeder en met de heattool verhit.
Daarna ben ik er er met panpastel overheen gegaan.


Eerst met Diarylide Yellow Tint
en daarna in de hoeken nog iets met de Shade.
De witte embossingpoeder neem nu iets van de kleur aan.
Nu alles weer even fixeren.


Vervolgens heb ik dezelfde stempel nogmaals gezet met een 
oker kleurige stempelinkt. ( Memento - Peanut brittle)
Nu veeg je met een stukje keukenpapier de inkt van de witte
bloem af en krijgt de bloem een soort schaduw.

Zet er nog een leuk tekst stempeltje op en maak de kaart af.


Daarvoor heb ik het kleine kaartje op een witte kaart van 10 x 10 cm geplakt.
De grote op een witte kaart van 13,5 x 13,5 cm.
Nog even een wit strikje ter versiering en verder heb ik het zo
gelaten. Persoonlijk vind ik dat deze kaart niet meer versiering nodig heeft.

Maar dat kun je natuurlijk allemaal naar eigen idee aanpassen.

Ik vond het weer leuk om voor jullie dit te maken
en wie weet kun je er wat mee, of geef je er je eigen draai aan.



3 opmerkingen: