vrijdag 30 januari 2015

Als je haar maar goed zit

Voor mij is het telkens een uitdaging om een dame met een weelderige bos haren te kleuren, dit blijft voor velen toch het moeilijkst, daarom dit afdrukje.

Deze keer heb ik een voor een afdrukje van Saturated Canary gekozen. Ze is voorzien van veel haar, dus een hele goede oefening voor deze techniek.

Ik heb de volgende Copic kleuren gebruikt.
Huid : E000-00-01-11-13 en R20
Haar : R43-46-56-59
Jurk : YR21-23-24-24
Ogen : BG000-01
Het leuke van deze dames is dat je ze eigenlijk in alle kleurencombinaties kunt kleuren, niets is te gek.
Daarom blijven ze voor mij toch bij de favoriete afdrukjes horen.
Ze hebben altijd zo'n een mooie uitstraling vind ik.


Kleurige groetjes en kleur ze.......  




2 opmerkingen:

  1. Super die gewaagde kleur en echt prachtig gekleurd Mieke.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die haren, kaart ziet er weer erg mooi uit, ik geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen